Palce Lizać polecają:

Sałatki z nowalijkami

Czerwień rzodkiewek i pomidorów łączy się z różnymi odcieniami zieleni - szczypiorku, sałat, mięty i koperku. A wszystko aż kipi od witamin. Chrup na zdrowie! więcej »

Jak podać rybę?

Trzy sposoby na rybę - tak podaną zjedzą nawet dzieci. więcej »

Cytrynowe słodkości

Cytryna dodaje energii i jest bogatym źródłem witaminy C. Dodaj ją do wypieków! więcej »

  • Dania w try miga

    21-04-2015 08:21 archiwum

    Jeśli chcemy przygotować coś na szybko, sięgnijmy po produkty, które ułatwią nam to zadanie: kuskus, tortille, ciasto francuskie albo polędwicę wołową, którą w minutę zmienimy w krwiste befsztyki.

  • Bałkany na majówkę!

    20-04-2015 14:59 Materiały Partnera

    Jeśli majówka, to na Bałkany! Podróż wcale nie musi być długa i męcząca. Wystarczy, że rozpalicie grill, a reszta, to już tylko kwestia wyobraźni. Na początek zaopatrzcie się w sporą ilość mielonego mięsa, pomidorów i bakłażanów - to one królują w tym regionie. Skuście się koniecznie na tradycyjne, bardzo aromatyczne serbskie kotlety - na grillu wyjdą najsmaczniejsze. Idealnie komponują się z czosnkowym sosem chili. Ale kiedy wiosna jest w pełnym rozkwicie, nie zapomnijcie również o sałatce prosto z Sofii. Chrupiące ogórki, papryka i słodkie, soczyste pomidory w połączeniu z wyrazistym serem z pewnością pobudzą Wasze kubki smakowe, więc jak już nabierzecie porządnego apetytu na kuchnię bałkańską, mięsna i pełna bakłażanów moussaka, doprawiona sosem sojowym będzie idealnym zwieńczeniem pikniku!

  • Pyszne naleśniki

    20-04-2015 12:15 Dorota Biały, archiwum

    Elastyczne placuszki o chrupiących rumianych brzegach to naleśniki idealne. Można je nadziewać różnymi farszami i zwijać na wiele sposobów. Lubią je prawie wszyscy, a zwłaszcza najmłodsi w rodzinie.

  • Coś lekkiego na deser

    20-04-2015 08:17 archiwum

    Tort z kremem odpada, tiramisu odpada. Pączek? Boże broń! Nie wpadajcie jednak w panikę. Pyszny deser można przygotować również ze składników, które nie są zgubne dla sylwetki.

  • 12 razy nowalijki

    17-04-2015 12:15 Jerzy Pasikowski

    Pierwsze wiosenne warzywa - rzodkiewki, kalarepę, sałatę, marchewki - najchętniej chrupiemy na surowo. Ale pyszne są też krótko duszone lub gotowane na parze.

  • Jarmuż - jak to jeść?

    17-04-2015 09:28 red.

    Podobno cały Nowy Jork pije teraz koktajle z jarmużu. Okazuje się jednak, że moda na to warzywo zapanowała nie tylko za oceanem. U nas również coraz częściej można napić się szejków z liśćmi jarmużu. Najzdrowszy jest spożywany na surowo. Można go również blanszować, dodawać do sałatek, a także przygotowywać z niego czipsy. Spróbujcie koniecznie!

  • Anna starmach - gość "Palce Lizać"

    16-04-2015 12:08 Anna Starmach, red.

    Jedz smacznie i chudnij pysznie! To motto nowej książki Anny Starmach.

  • Żegnamy kilogramy!

    16-04-2015 10:01 archiwum

    Niskokaloryczna dieta może być smaczna! Nie musi również oznaczać ciągłego burczenia w brzuchu, pod warunkiem że będziemy jeść regularnie co 3-4 godziny - w imię zasady mniej, a częściej.

Dodatek do Gazety Wyborczej

Kolejne numery ukażą się 12 i 13 maja 2015

Dania jednogarnkowe

Pyszne, sycące, rozgrzewające. Idealne!

Napisz do nas!

palcelizac@agora.pl